Idag var det min tur...

... att rida medans Maja fick gå/springa bredvid. Det funkade jättebra. Domingo bryr sig inte alls om att en av oss springer bredvid och så är det ju ett bra sätt att motionera. Så det har vi tänkt att fortsätta med under sommaren. Domingo var riktigt trevlig idag. Dock tyckte han då och då att det blev lite väl jobbigt men till slut så gick det bra. Imorgon ska han få vila vilket jag tror att Domingo kommer tycka är skönt.
Dags för mig att hoppa i duschen. Vi ska åka och handla pizza till Maja och kinamat till mig. Mums!
Vid stallet finns en hage och där går dessa två söta hästar.
Efter ridpasset, påväg till hagen.
Domingos kompisar stod och väntade på honom.
Senare ikväll tänkte jag ge er ett riktigt bra tips!
/Linnéa





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback




Emelie & Naima
blabla.





Linnea & Domingo
blabla.





Maja & Domingo
blabla.