Igår var vi...

... ute på en promenad. Eller jag gick och Maja red. Vägarna vid sommarbetet är så himla fina, små hus bredvid vägen, gröna ängar och så hittade vi massa annat roligt längs vägen. Nästa gång ska jag ha med mig kameran för igår fick jag ta bilder med min mobil och de blir ju inte lika fina som bilder från en riktig kamera.
Hur som heslt, vi var uppe ganska sen i stallet för jag slutade jobba vid kl. 18 och så skulle jag äta och fixa lite. Men det gjorde varken oss eller Domingo något för nu fick vi ju en kvällspromenad i solen som var på väg ner. Idag ska vi dock åka dit tidigare för jag jobbar eftermiddag/kväll. Så jag tänkte äta frukost nu och sen ska vi kanske ge oss iväg!
/Linnéa





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback




Emelie & Naima
blabla.





Linnea & Domingo
blabla.





Maja & Domingo
blabla.