byter lite samtalsämne

Imorse ringde KG och sa att jag skulle ringa och söka jobb nu på maxi för att det var många som hade sagt upp sig för att plugga. Det kändes riktigt meningslöst för blev ett solklart "nej det är fullt" hopp.. Hatar verkligen att ringa och fråga om jobb, vill hellre träffa dom personligen men svårare att få det att ske.. Aja så nu ska jag äta upp min frukost och bege mig mot stallet för att göra skitgörat innan jag skall till miror (arbetsförmedlingens påhitt att holla oss sysselsatta.) sen får jag ta ett ridpass ikväll ist :)

skulle vilja att någon fotar mig men mamma jobbar kväll idag :/ så bjuder just nu iaf på lite gammla bilder :) Dom är från sep 2011 ;) /emelie



Emelie&Jenny

Hade du lust att göra en till oss?:D

2012-05-03 | 14:55:46 | http://jedressage.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback




Emelie & Naima
blabla.





Linnea & Domingo
blabla.





Maja & Domingo
blabla.