De nyinhandlade sakerna

Godmorgon!
Jag och Maja har precis varit i stallet och medicinerat Domingo. Vi har även smörjt på lite "antikli-salva" på svans och man. Det fina vädret håller i sig så Domingo får gå utan täcke idag igen vilket han älskar. Täcke skulle han jämt vilja vara utan, synd dock att han fryser så lätt vilket gör att han ganska många månader på året får ha täcke på sig.
Tänkte även att jag skulle visa vad vi fått hem från Sharpman. Ett träns och ett nytt regntäcke, 100 gr, eftersom Domingo tagit sönder sitt. Täcket är i färgen marin och passade jättefint. Kommer bli kul att få ta fram det i höst. Vi fick göra ett par nya hål i tränset men tillslut passade det och han blev så söt i sitt nya träns.
Dags för mig att börja förbereda för seminarie idag. Ska vara i skolan klockan halv elva och inann dess ska jag som sagt förbereda mig lite och äta en god frukost. Ha en bra dag!
/Linnéa





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback




Emelie & Naima
blabla.





Linnea & Domingo
blabla.





Maja & Domingo
blabla.