Domingo pryder mitt rum

Idag har jag en hästfri dag. Får se om den blir hästfri men jag har inga planer just nu på att åka till stallet. Utan dagens planer är att åka och handla mat till Lillan, vår kanin, samt en sväng till stan. Ikväll ska jag träna vals igen. Skulle även försöka att plugga lite idag. Mycket som ska hinnas med. Så det är dags att sätta fart. Igår frågade jag er om ni låter era hästar pryda era rum. Precis som rubriken, Domingo pryder mitt rum. Jag har en canvas tavla, en annan talva och en glashäst som ska symolisera Domingo. Den fick jag när jag konfimerades, tre år sedan. Usch vad tiden går fort. Men hur som helst, jag får inte nog av Domingo de timmarna jag är i stallet så trivs med att han pryder mitt rum!
/Linnéa





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback




Emelie & Naima
blabla.





Linnea & Domingo
blabla.





Maja & Domingo
blabla.