Född i fel kropp?

Hum.. Naima har börjat brunsta riktigt ordentligt sen jag flytta. Så hon tror nog hon är en hingst eller nått! Hon har blivit riktigt kär i drömmis o pratar och skriker och beter sig riktigt barnsligt åt haha. Tyvärr blir hon så himla trög och lättretad när hon brunstar så ridningen blir ju inte jätte avanserad dock!

Kommit på ett till problem.. Jag måste köpa nya sporrar med såndär silicon rämsa som ligger mellan stöveln och sporren för jag har börjat få ett sånt himla skav :( Så får nog bli en soft touch från stübben, dom verkar skonsama både för min häl och naimas sidor.

Vill ni ha bild bombningar på Naima?


/Emelie






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback




Emelie & Naima
blabla.





Linnea & Domingo
blabla.





Maja & Domingo
blabla.