Fullt upp!

Har haft fullt upp de senaste dagarna, därmed har jag inte kunnat blogga. Men nu har jag äntligen fått en ledig stund! Igår fyllde ju lilla D. 13 år! Linnea och jag åkte dit med en födelsedagspresent. Han fick en saltsten med äpelsmak som man hänger upp på väggen. Tror han uppskattade den ganska mycket för i morse hade han ätit massor på den. Tur det, för den kostade 200 kr, vilket jag tycker är ganska dyrt, men Linnea lyckades övertala mig den här gången också, haha!



Medan Linnea jobbade passade jag på att longera Domingo ute på gräsplan. Han är fortfarande inte så van vid longering och gör fortfarande lite som han vill, men det är bara träna på! Han ville inte riktigt slappna av i början men efter ett tag började han sänka huvudet i båda varvet och frusta, vilket var ett gott tecken! När jag longerat klart fick han beta lite, så jag passade på att sola lite. Mys!


En månad gammal bild ungefär. Lite kul att jag inte ens kollar på Domingo, haha!

/Maja






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback




Emelie & Naima
blabla.





Linnea & Domingo
blabla.





Maja & Domingo
blabla.