Inväntar stallet..

Ligger och göttar mig i sängen med datorn och pillar med bloggen, skall strax gå upp och käka maten som blev över igår innan jag skall byta om och cykla mot stallet!

Såg att designen inte såg ut som jag ville på alla datorer så tog bort lite delar av den, så tyvärr är den lite halv tråkig just nu :( Men det kommer inom sin tid att fixas!

Idag skall jag nog lägga ett enklare dressyrpass med avslut att rida igenom LB:1 och LB:2. Imorgon eller på fredag skall vi jobba momenten i LA:1 :)

/Emelie

Emelie

Lycka till! Riktigt fin häst i alla fall <3

2012-05-02 | 11:36:23 | http://jedressage.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback




Emelie & Naima
blabla.





Linnea & Domingo
blabla.





Maja & Domingo
blabla.