Kunde inte hålla mig borta från hästryggen!

Utifrån rubriken förstår man kanske att jag inte hade tänkt att rida idag. Jag är fortfarande lite småförkyld och tänkte/måste blir frisk tills på lördag då min bal är. När jag kom till stallet kunde jag inte hålla mig borta från hästryggen utan tänkte att jag kunde ta en lugnt barbacka pass på Domingo, enbart skritt och galopp. Dock slutade det inte där utan jag fick rida Naima idag för första gången också. Tog ett tag innan jag hittade knapparna men sen så, då tyckte jag faktiskt att det gick bra. Hoppas att Emelie också tyckte det! Så sammanfattningsvis, idag har jag ridit två (lättare) ridpass och tack, tack, tack till farmor som mockade, packade påsar, gjorde vattenhinken och hinkarna mednas jag red. Vad skulle jag göra utan henne?
Nu ska jag äta lite och lägga mig i sängen för imorgon tänkte jag vara frisk. Det låter väl bra?!
Passade på att fånga Domingo på bild när vi skrittade av!





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback




Emelie & Naima
blabla.





Linnea & Domingo
blabla.





Maja & Domingo
blabla.