Lite kvällsbesök!

Jag har haft en helg som nästan enbart har bestått av jobb. I fredags jobbbade jag i stallet. Det gjorde jag även igår och idag har jag jobbat på Willys. Just nu borde jag egentligen plugga men tog en paus för att äta lite och då fick vi även lite kvällsbesök så tänkte att jag lika gärna kunde blogga lite. Men ska snart, så fort som möjligt, övergå till pluggandet igen.
Förutom jobbet igår så tömkörde Rosa Domingo. Självklart hade jag ingen kamera med mig och det var synd. Kunde tagit en hel del bra bilder. Domingo skötte sig bra. Det var fyra år sedan som han gick på töm så han skätte sig som sagt bra. Dock tyckte han att det var lite konstigt men till slut så. Han gick suber bra. Han brukar vanligtvis bära svansen snett, men igår så bar han den rakt vilket är jätte positivt! Det var jätte kul att se!
Nu när vi åt kvällsmat så fick vi besök av två änder. Så gulliga var dem. Såklart hämtade jag lite bröd och vatten så det blev värsta festen!
Hoppas att ni har haft en rolig helg!
/Linnéa





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback




Emelie & Naima
blabla.





Linnea & Domingo
blabla.





Maja & Domingo
blabla.