Min hästlediga dag...

... igår blev inte så hästledig. Utan jag hängde med ut på en uteritt i skogen på hästen Smulan. Det var jag, Emelie på Dörmmis och Maja på Domingo så red ut. Maja red barbacka eftersom han har skav. Tyvärr ramlade hon inte av så det blev ingen tårta, synd! Haha! Hur som helst, det gick jättebra dock ville Smulan inte riktigt lossa i vänster sida men mot slutet gick det bättre.
Det brukar bli såhär på mina "hästlediga" dagar. Antingen åker jag till stallet bara för att eller så ber någon mig att rida deras hästar eller så åker jag dit för att vika som ridinstruktör. Men jag tycker bara det är kul! Men idag ska jag till stallet dels för att jobba och dels för att det är någon som fyller år idag. Vem kan det vara?
Jag på Smulan, Emelie på Drömmis och Maja på Domingo.
Undra vad Maja red in i igår?
Ridbyxorna är i tvätten, jag lovar!
/Linnéa


Sara

vilken bra blogg! :)

2012-05-04 | 14:29:48 | http://www.saraaandersson.devote.se



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback




Emelie & Naima
blabla.





Linnea & Domingo
blabla.





Maja & Domingo
blabla.