Regniga onsdag

Idag har det regnat konstant hela dagen. Så när jag åkte till stallet och tog in Domingo vid klockan två stod han och skaka som attans. Han tyckte så synd om sig själv. La på tre täcken, ett svettäcke, ett ulltäcke och ett fleecetäcke. Så efter en timme var han varm. Jag skulle tagit en bild på honom när han stod där men såklart glömde jag det. Men jag lyckades däremot ta en bild på Emelie när hon hoppade Naima idag. Vi konkade fram massor med bommar (kändes det som) och så fick Naima hoppa av sig mednas jag satt i mitten och tittade på. Domingo fick nämligen vila idag eftersom Maja och han tränade igår. Vi hade det lite mysigt idag med en rykning som Domingo, tro det eller ej, tyckte var skön. Hoppas att det håller i sig! För han brukar nämligen inte tycka att det är så skönt att bli ryktad.
Om en timme börjar Greys, viktigt!! Så ska försöka att hinna plugga lite!  Förresten, låter ni hästarna pryda era rum?
Emelie och Naima
/Linnéa





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback




Emelie & Naima
blabla.





Linnea & Domingo
blabla.





Maja & Domingo
blabla.