Sitter hos mor & far

Sitter just nu hemma hos mor och far för jag hade tänkt få lite solbränna men det är ju full orkan och mulet :( Så tänkte att jag sätter mig vid datorn lite och söker efter lite tävlingar :) Vet dock inte om jag har råd att anmäla till nån tävling just nu för den här månaden har varit riktigt dyyyyr! Måst inhandla nya vita handskar en ny plastrong jag spanat in och hår dekorationer :) som tur är, är inget av dessa grejer dyrt så vid "lönen" vet jag vad jag skall handla och INGET mer än det :P haha sen blir det snåla snåla snåla för vi var ju och beställde resa till Thailand här om dagen :) så 12 Januari åker jag Emeli Kristoffer och Dennis till solen i två veckor. Längtar!<3


Min häst kan  hoppa också, så ev i höst kan de nog bli nån lokal om jag kommer igång och hoppar då eller till våren :) Ingen bråska med det ;) Laddar snart upp igen ang. vilka tävlingar jag skall åka på :) /Emelie






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback




Emelie & Naima
blabla.





Linnea & Domingo
blabla.





Maja & Domingo
blabla.