Tråkigt väder!

Usch, idag har det varit riktigt segt, tror det beror på vädret. Kände för att slänga in ett inlägg, även om det inte handlar om hästar.

Idag hade jag studiedag, men inte blev det någon sovmorgon för det inte! Halv åtta var jag och Linnea i stallet för att täcka och medicinera D. Hade beslutsångest och visste inte vilket täcke vi skulle ha på honom, men det blev det nya. Stackarn hade ju frysit.. Efter det åkte jag med några kompisar till stan och käkade lunch och inhandlade lite grejer. Jag gick även till trafikskolan och anmälde mig till nästa moppekurs som är om en vecka, så nu är det bara börja träna trafikregler osv!


Åh, vad jag saknar sommaren!

/Maja






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback




Emelie & Naima
blabla.





Linnea & Domingo
blabla.





Maja & Domingo
blabla.