Uteritt

Idag har jag ridit ut, inte på Domingo utan på Nike. Ett stort, brunt, fint sto. Riktigt energiskt men dock så trevlig hon var idag. Blev mest skitt men lite trav också. Det är riktigt skönt att få komma ut i skogen när stallet ligger precis i stan. Vi red ut med Maja på Domingo och Nicole och Smulan. Det var extra lyxit idag. Farmor var nämligen med i stallet och fixade så jag och Maja behövde bara göra det roliga!
Imorgon är det två ridpass som ska hinnas med. Ett på Nike, blir uteritt imorgon också eftersom det funkade så bra idag. Sen ska jag hoppträna Domingo på kvällen om hans hov vill vara med på det. Vilket jag hoppas. Har inte tränat på hur länge som helst vilket är jättetråkigt. Det har alltid kommit något emellan. Röda dagar, uppehåll, fjällen och så vidare. Så jag håller tummarna för att det funkar imorgon.
Jag och Nike samt en skymt av Smulan!
Dags att plugga, var egentligen det jag skulle göra men ack så bra det gick!
/Linnéa


Fanny & Filippa - Hästblogg

Fin blogg:)

2012-05-16 | 14:48:38 | http://syrrornaenstrom.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback




Emelie & Naima
blabla.





Linnea & Domingo
blabla.





Maja & Domingo
blabla.