Gårdagen del 2

Här kommer det lite bilder, vädret var till och från och så har jag inget teleobjektiv så det blev inte så kanon bilder när ja red på så stor yta :/ Men har försökt rädda några bilder :)

OBS OBS OBS!!!!
Jag har tänkt att göra en grej med mina bildbombningar jag lägger upp! vill att NI läsare utser en favorit och kommer varje månad lägga upp en bombning och lite texter om BARA era favoriter! :D Så hopper de blir fler o fler läsare då det inte är så många en så förstår att det kan gå lite trögt i början:P men snälla försök välje en! kommer lägga upp det här i varje bildbombning jag gör:) Blir ju roligare för er också :D hihi
OBS OBS OBS!!!!




Såhär såg bilderna ut först:



/Emelie






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback




Emelie & Naima
blabla.





Linnea & Domingo
blabla.





Maja & Domingo
blabla.