Min ursäkt

Det var ett par dagar sedan som jag bloggade men jag har en väldigt bra ursäkt. Jag gick nämligen balen igår och i fredags fixade jag inför den nästan hela dagen. Så därför har jag inte bloggat. Lite "icke-häst-snack", balen var så himla kul igår. När jag kom hem ville jag inte ta av mig klänningen, men jag var ju tvungen. Det kändes lite konstigt att jag inte träffade Domingo igår men jag var så nervör och uppe i varv så att jag knappt han med att tänka på det.
Dock har jag varit i stallet idag. Jag bad iochförsig Maja att rida men jag var där och pysslade med honom. Tyvärr har han tappat en sko så jag håller tummarna för att han klarar sig utan den tills nästa måndag för hovslagaren kommer inte förrens då. Så håll tummarna! Nu är det verkligen dags att sova så sov så gott!
/Linnéa


ylva

fin klänning! passade dig jättebra :) längtar tills nästa år då det är dags för mig att dansa bal...

2012-05-14 | 19:22:20 | http://ponnyflickornas.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback




Emelie & Naima
blabla.





Linnea & Domingo
blabla.





Maja & Domingo
blabla.